Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Arsız Bela 2014

Merhaba Arkadaşlar bugün rap sohbet ekibi olarak sizlere Arsiz Bela'nın  Güneş Olsan Doğamazsin sarkısını ekledik umarım begenirsiniz arsız belayı seviyoruz arsız bela ile Sohbet etmek ve roportajini buraya eklemek istiyoruz inş yakında ekliyeceğiz.
Arsız Bela - Güneş Olsan Doğamazsın
Arsız Bela - Güneş Olsan Doğamazsın 

                                             

Arsiz Bela - Güneş Olsan Doğamazsin sözleri

Gunes Olsan Dogamazsin Ates Olsan Yakamazsin..
Bu Duyguyu Anlamazsin Tukenmis Sevdam..
Gozlum Arar Gonlum Arar Gece Biter Gunes Dogar..
Bu Yarayi Senden Aldim Yalanmis Sevdan..

Aklımı aldın ve ben bi deliyim 
Yazarım çünkü umut dolu biriyim 
Yüreğimi parçaladığın dan beri
Yolunu arayan bi sarhoş gibiyim 
Sana çıksın bu yolun hazin sonu 
Korkma gel seni sevdiğim doğru 
Kaç günümüz var ki bu dünya da 
Ölüm bana-güneşte sana doğdu

Sen merhaba de yeni aşklarına
Son elveda bu yarınlarıma
Yenik düştüm alıştım bunlara 
Acımadın üzülmedin sen bana 
Yansın ateş küllerin için de ben 
Çıkmam bir daha senin karşına 
Doğrularım sırtımdan vurdu 
Yanlış olan sen ...beni buldu 

Seni yazarsa kalem utanır 
Ben ölürsem adım kalır 
Tanır beni de seni de tanır 
Merak etme saklı kalır 
Bu şehrin de derdi büyük 
Yağmur olsa toprak alır 
Uzat elini son bi kez 
Ben giderim hatır kalır 

Her Gece'nin Sabah'i Vardir,
Her Gidisin Bir Donusu Vardir,
Bakma Yuregimden Vurulduguma,
ilk Degil bu açtigim Yara,
Son Olacak Bu Gidisim Ama
Ara da Bul Beni Hadi Beni Bi Daha !


Bundan önceki yayınımız Asi Styla Yazıklar Olsun için Alta Tıklayınız ..

http://rapsohbet.blogspot.com.tr/2014/01/sanjar-yazklar-olsun-part2-sozleriyle.html

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top