Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*


 iSyanQaR26 - Yoruldu Parmaklarım



Dur Diyonuz Durmammı Gerekli

Vur Diyonuz Vurmammı Gerekli
Ben Konuşunca Ölüm Susarmıki
Kimi Zaman Yeşil Kimi Zaman Beyaz
Çek Diye Diye Pert Olmuşum Baba
Asker Sayqı Asker Sevqi
Sero Başlan Hadi Hadi Çek Baş
5 Kişi 5 Litrede Boquluyoruz
Sular İçindeyiz Bense bi Başkan
Kafamı Kat Kat Kurtardım Anne
Tek Bi Kapak Yetmiyor Hayallere
Bende Yoook Sevda'ya Bi iSyan
Bende Kafa Meselesi Be Bilader
Dinle Dinle Dinle Bak Ne Diyorum
Yine Kafam Güzel Baqışlıyorum
3 , 5 , 7 , 10 Kaç Kapak Biter
Ortama Bak Kardeşlerim Yeter
Şanlı Urfa Ses Ver Ayıkıyosun
Hatay Dört YoL Sende Ayıkıyosun
Memleket Ayıkacak iSyanqaR'ı
Hey Asker Hadi Ver Bi Selamı
Selamı Anlamasan Fark Edermi
Fark Ederse Terk Eder Gülüşler
Şimdi Ne OLdu Söyle Söyle Ne OLdu
Bu Gidişler Harbiden Beni Yordu
Görmedi Mektep
Bitti Mürekkep
Bir Wiston Paketinde 20 Tek
Beni Size Anlatan Size Bi iSyandır
Size Boş Gelir Bizdeki Sanattır
Size BoşsaYazdıqım Herşey
Bize Hooş Herşey Tamam Tamam Herşey
Teskere Bekleyen Bir Asker Gibi
Say Say Say Gardaşımın Sırtını Sıvazladım
Sar Sar Sar Ewt Diyolarki iSyanqaR
iSyanqaR Başlıyor İyi Dinle
Hadi Hadi Hadi
Ver Dumanı Hadi Bitermi Bu Dertler
Ben Nereye Baksam Aqlıyo Gözler
Ses Ver Bendeki iSyana
Hiç Acımadınki Parmaklarıma
Yazarken Yoruldu Parmaklarım
Sararken Yoruldu Parmaklarım
Bak Bi Nasır Tuttu Parmaklarım
Hakkı Haram Etti Parmaklarım
Kalpsiz Beat Mersin Benden Selamlar oLsun ...

Haylaz - Motkan Yak 2014 Dinle Sözleri için alttaki linke tıkayınız  ;

http://rapsohbet.blogspot.com/2014/01/haylaz-ft-motkan-yak-2014-izle-dinle.html

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top