Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Kolpa - Gurur Benim Neyime Sözleri 

Kolpa - Gurur Benim Neyime Sözleri
Kolpa - Gurur Benim Neyime 


Kaldı Yine ismin Dilimin Ucunda
Sonradan Gelir Hep Aklım Başıma
Baktım Kaldım Gözlerinin içine
Kaçırdın Gözlerini Bıraktın Ellerini
Sana Ne Şiirler, Ne Şarkılar Yazdım Ama
Diyemedim Gitme Diye
Olmadı Yapamadım Adam Gibi Unutamadım
Diyemedim  Bitti Diye
Gel Desen Gelirim Hadi Gir De Ben Giderim
Sevmesen De Severim Gurur Benim Neyime
Kim Ne Derse Desin Söz Geçmiyor Ki Dilime
Kapanırım Dizlerine Gurur Benim Neyime...


Bundan önceki yayınımız olan İbrahim tatlıses Ele ne dinemek ve şarkı sözleri için
http://rapsohbet.blogspot.com/2014/01/ibrahim-tatlses-ele-ne-2014-full.html









Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top