Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Cekingenim - Sevgilim

Bu Yayınımızda Bora Uzer ve Tuba Ünsal‘ın başarılı iki çalışması sonucunda ortaya çıkan Çekingenim ve Sevgilim adlı parçalar kısa filmleriyle birlikte Rap Sohbet olarak Sizlere Sunmuş bulunuyoruz . Yaklaşık 10 dakika süren filmde Bora Uzer ve Tuba Ünsal iki aşık sevgiliyi canlandırıyor.Yorum ve Begenizlerinizi Bekliyoruz İyi Seyirler ..






Canın yanmış üzülmüşsün besbelli.
Erken açtırmışlar soldurmuş lar  narin çiçeğini
Yalnızlığı kalkan etmişsin kendine.
Güvenmezsin hiç kimseye.
Kibirli sin erkeklere.
Her insanı aynı kefeye koyamazsın ki.
Çekingenim çekingen ben.
Hepsi senin yüzünden.
Tepkinli tavırlarıma aldırma, sana hiç dayanamıyorum.
Çekingenim çekingen ben.
Hepsi güzel yüzünden.
Tepkinli tavırlarıma aldırma, sana hiç dayanamıyorum.
Bakmaya doyamıyorum.
Dokunmaya kıyamıyorum.
Sıla Vaziyetler 2014 Klip ve Sözleri Altta :
http://rapsohbet.blogspot.com.tr/2014/02/slavaziyetler-sozleriyle.html

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top