Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

  
www.rapsohbet.blogspot.com
Erdo ft. Slower Emre - Tutsak




Slower Emre:

Gözlerini bana geri ver, Ellerimi tutup beni sev,
buralar Yoklugunda caresiz oluyor...

Erdo:

Yine eskisi gibi sen Ellerimi tutuversen,
beni buralara mahkum eden o Gözlerin tutsak olsa bi yeniden...

Slower Emre:

Unutamam Yar seni ben, Gözlerini sakin kapama,
Saclarina dokunsam yeter Sevgilim bana...

Erdo:

Yeni bir Sans daha ver, bir kez olsun geri gel,
yazik olmasin uguruna harcadigim zaman öyle kolay silinmez...

Slower Emre:

Hadi kalk gülüm bana gel, Nefes oldun bana sen,
bu defa inan ya seninle ölmeye geldim ben...

Erdo:

Tutmaz Ellerim görmez Gözlerim,
yine Rüyamda bak bu Gece senleyim,
Gercek olmuyor, giden dönmüyor,
Günler hep bosa geciyor...

Anilar tek Tesellim, Acilar Can Yoldasim,
Manzaralar büyük bir Bosluk, Gün Batimi Ilhamim...
Mutluluk Resminde seni cizdigim her Kare baska seyler anlatsada,
asil olan neymis bilirmisin?
Askin Resmini cizen herkesin Kaderi ona her ne kadar nazik ve kibar davransanda, bir Gün eninde sonunda bu Elimdeki Kalem gibi bitip tükenmekmis....

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top