Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

FERMAN ft. Anil Yildirim - Hakkini Helal Et
FERMAN ft. Anil Yildirim - Hakkini Helal Et



Ferman:

Özledim seni Kalbimde ki yerin hala bos,
Denedim baska Tende hic olmadim sarhos...
Senin kadar mahkumum sana yarim anla beni,
Ucunda ölümde olabilir belki,
Yarin sen yine hakkini helal et bari gülüm...

Anil Yildirim:

Hakkini helal et canimin ici ucunda ölüm var bu Askin,
Bu ihanetine itafen yazdigim sonuncu veda marsim,
Direnemiyorum artik ben ve diyemiyorum artik gel,
Sen Hayatini kurtardin ya ben? Bir nabzim yok la gel!
Sen hic bu kadar karanliklara ait olani gördün mü?
Sana bir soru sordum Kadin cevap ver! Yoksa öldün mü?
Yasim daha 21 benim ne ara bu kadar aci cektim?
Annem bilmemeli bu olanlari ona göre ben iyilestim,
Alistiım hic yanilmamaya ve canini yakmamistim,
E birde sayende türlü türlü dümenlerle karsilastim!
Pes ettim artik bu son Kadeh bu yanan son Sigaram,
Mesafeler hangimizin canini yakmadi? Yok bir daha yapamam.
"Hoscakalma" tipki benim de "Kendime İyi Bakmadigim" gibi,
Basimi Omzuna yaslayip bu Duyguyu bana asla tattirmadigin gibi,
Ama denedim olmadi ölmeyi yemin ederim bak bilmiyor kimse,
Sahne sende ben yokum finali canlandirdim yeterince...

Bir Önceki Yaynımız Neredesin Sen İrem Derici Söz ve Klip için Alta Tıklamanız yeterli

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top