Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Haylaz Ben Kimim 3 Sözleri

Haylaz Ben Kimim 3 Sözleri

        Haylaz Ben Kimim 3 Sözleri




Gelmediğin Günlerin Hepsini Bana Tek Tek Sorar Olmuş Geleceğim
Ardina Bak Kim Varmis Kim Seni Böylesine Yasar Gelecegim
Beni Biraz Kendimle Yüzlestirin Onu Unuttugumu Zannetmeyin
Farketmeyin Agladigimi Sessizce Bu Parçayi Dinleyip Gidin

Kim Olduğumu Bilmiyorum Yine Soruyorum Herkeze Ben Kimim.
Çözemedim Bir Türlü Kendimi Beni Korkutuyor Bu Benligim
Yaklasirken Adimlarim Ölüm Orda Uzakta Değil de Sevdiklerim
Üzülürmü Benim İçin Düsünürmü Bi An Beni Ben İçin Söyleyin

Hanginiz Beni Ben Diye Sevdi Hanginiz APO Diyip Bagrina Basti..
Hangi Bir Gün Aradiniz Lan Beni Hangi Gün Sordunuz Hatrimi
Simdi Askerim Unutuldum Biliyorumki Degeri Yokmus Aponun
Sizi Haylaz'dan Mahrum Birakmadigim Için Suan Tasti Gururum

Yaslandi Onurum Yeni Bir Yasina Daha Girmis Oldu Umudum
Saklandi Huzur Yine Arar Oldum Dumanim Beni Odamda Bogdu
Hizli Dönen Sigara Gibi Hayatim Beni Yasamadan Önce Bi Soğutun
Çok Çabuk Bu Küle Dönüstüm Ana Ben Bu Yüzden HerSeyden Sogudum

Yolumun Uzun Oldugu Kadar Karanlik Olmasiydi Beni Korkutan
HerYerde Tuzaklar Var Ben Yürümeyi Unutmusum Bu Korkudan
Bir Sekilde Tutundum Hayata Fakat Bu Tutundugum Dallari Kiran
Bir Kaç Insan Tanidim Size İnsan Demeyi Çok İstemistim Oysa Ulan

Sebebi Olmayan Derdimin Üstüne Dert Ekleyip Beni Katlettiniz
Göz Yaslarimin Degerini Bilicek Kimler Var Söyleyin Hanginiz
Sayiden Kimim Lan Ben Kimin Için Neyin Için Yasiyorum
Neyi Kazandim Neyi Kaybedeyim Hayatta Bir Can Borcum Var

Lan Omu Derdiniz Gülmek Bana Yakismaz Artik Asik Süretime
Alismalisin Yada Yak Bir Sigara Güldür Beni Zorla Dumanim Beni.
Canlandirsin Unut Beni Unutanlara Kalsin ve Unut Yine Beni Her Sey Basa
Sarsin Nede Olsa Boynum Bükük ve Elim Kolum Baglidir Sana Karsı

Sevdayi Bir Koleksiyon Yapip Her Karesini Yazdim Ayri Ayri
Ayni Düsünceler Içinde Olsam Emin Ol Sana Yazmam Gayri
Sabah Oldu Günes Beni Yine Sensiz Gecelerimden Ayirdi Bak
Gece Olsa da Düslere Kavussam Hep Seni Düsleyerek Zaman Aksaydi

Hiç Bir Hayri Yok Yarinlarim Bastan Kaybettim Bir Insanim
Avutuyorum Yine Kendimi. Kurdugum Bu Düşleri Gerçek Sanip
Gittigin O Günden Beri Ben Yoklugundaki Bu Günleri Sayıp
Yanan Sigarami Çektim Kaybettigim Için HerGece Sessizce Aglayip

Kapkara Olmus Cigerlerim Sarkilarimi Bile Zor Söylüyorum
Vazgeçmeyecek Bu Yürek Seni Söylemekten Hiç Bikmiyorum
Yine Kalemime Herseyi Yaz Diyorum Yazdikça Inanki Rahatliyorum
Ben Böyle Sitem Doluyum Seni Birazda Olsa Hatirliyorum

En Son Mutlu Mesut Yolundaydin Ama Düstügünü Duydum O
Kötü Yollara Harcandin Elaleme Gezdin Tozdun Orda Burda
Yakisir Sana Bi Nevze Olsa Bile Degmemis Seni Sigdiramazken
Yazdiklarima Simdi Sen O Kanı 5 Para Etmez İnsanlarin Gir Kanina

Ulan Ne Bahtsiz Biriyim Ben Kime Güvendiysem Ahimi Aldı Benim
Kime Yalnisim Olduki Böyle Her Gün Aglamakli Sarkilari Dinledim
Kahretsin Seni Bir Kez Daha Bu Sarkilarıma Taç Ettim Ama
Ölüm Ayni Benim Gibi Bekliyor Seni Cehennemdir Bilki O Son Adresin



Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top