Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Dark Horse Sözleri ve Cevirisi

Yeni Çıkış Yapmış Olan Katy Perry 'nin Juicy J ile düet Yaptığı Dark Horse İlk Yayınlandığı Günde Klipdeki Simgeler İlluminati Tartışması Yarattı Klip i izlediğinizde Tartışmanın Normal Olduğunu Eminim anlıyacaksınız Bu tür Şeyler Günümüzde Bi Çok yayınlanan Müzik adına olsun Haber , Tv Kanalları Yeni Nesilimizin İzlemiş Olduğu Çizgi Flimlere Kadar Bi çok İddia Ortaya Atıldı Fakat Bana Göre Bu tür Şeyleri Fazla Umursamamak Lazım  .. Zaten Yandaşları olan kısmın Amacı bu ; Sürekli Olay yaratmak Gündemde Olmak Biz Kendimizi Bildiğimiz Sürece Sorun Yok Bu benim Görüşüm :) İyi Seyirler ..
Katy Perry - Dark Horse
Katy Perry - Dark Horse




I knew you were
Sen olduğunu biliyordum
You were gonna come to me
Bana geliyordun
And here you are
Ve buradasın
But you better choose carefully
Ama dikkatlice daha iyi seçersin
‘Cause I’m capable of anything
Çünkü ben hiçbir şeyde yetenekli değilim
Of anything and everything
Hiçbirşeyde ve herşeyde


Make me your Aphrodite
Beni senin Afrodit’in (Aşk Tanrıçası) yap
Make me your one and only
Beni senin bir tanen ve biriciğin yap
Don’t make me your enemy, your enemy, yourenemy
Beni senin düşmanın yapma, düşmanın,düşmanın


So you wanna play with magic
Demek ki sen sihir ile oynamak istiyorsun
Boy, you should know whatcha falling for
Oğlum, neye aldandığını bilmelisin
Baby do you dare to do this
Bebeğim bunu yapmaya cesaret ediyor musun
Cause I’m coming atcha like a dark horse
Çünkü sana karanlık at gibi geliyorum
Are you ready for, ready for
Bunun için hazır mısın, bunun için
A perfect storm, perfect storm
Mükemmel bir fırtına, mükemmel fırtına
Cause once you’re mine, once you’re mine
Çünkü bir kere sen benimsin, bir kere senbenimsin
There’s no going back
Geri gitmeyecek


Mark my words
Benim kelimelerimi not et
This love will make you levitate
Bu aşk seni havaya kaldıracak
Like a bird
Bir kuş gibi
Like a bird without a cage
Kafessiz bir kuş gibi
But down to earth
Ama yeryüzüne inme
If you choose to walk away, don’t walkaway
Eğer terk etmeyi seçersen, terk etme


It’s in the palm of your hand now baby
Şimdi senin avuçlarının içinde bebeğim
It’s a yes or no, no maybe
Evet veya hayır, hayır belki
So just be sure before you give it up tome
Bu yüzden benden vazgeçmeden önce sadeceemin ol
Up to me, give it up to me
Benden, benden vazgeçmeden


 (Juicy J)
She’s a beast
O bir canavar
I call her Karma
Ben ona karma diyorum
She eat your heart out
O kalbini dışarıda yedi
Like Jeffrey Dahmer
Jeffrey Dahmer gibi
Be careful
Dikkatli ol
Try not to lead her on
Onu kandırmamayı dene
Shawty’s heart was on steroids
Kadının kalbi steroidlerdeydi
Cause her love was so strong
Çünkü onun aşkı çok güçlüydü
You may fall in love
Ona aşık olabilirsin
When you meet her
Onunla tanıştığında
If you get the chance you better keep her
Eğer ihtimalin varsa onu daha iyi koru
She swears by it but if you break herheart
O tümüyle güvenir ama eğer onun kalbinikırarsan
She turn cold as a freezer
Buzdolabı kadar soğuk olur
That fairy tale ending with a knight inshining armor
Parlayan zırh içindeki sövalyeyle bitenmasal
She can be my Sleeping Beauty
O benim güzellik uykum olabilir
I’m gon’ put her in a coma
Onu komaya sokacağım
Woo! 
Woo!
Damn I think I love her
Kahretsin galiba onu seviyorum
Shawty so bad
Kadın çok kötü
I’m sprung and I don’t care
Eğiliyorum ve bunu umursamıyorum
She got me like a roller coaster
Lunapark treni gibi beni elde etti
Turn the bedroom into a fair
Yatak odası lunapark haline geldi
Her love is like a drug
Onun aşkı uyuşturucu gibi
I was tryna hit it and quit it
İncitmeye ve ayrılmaya çalışıyorum 
But lil’mama so dope
Ama küçük anne çok doping gibi
I messed around and got addicted
Oyaladım ve bağımlı oldum

 Bir Önce Yayınlamış Olduğumuz Silanın Yeni Klip 'i Olan Alper Tunga Öldümü AŞagıdaki Linkte İyi Seyirler 

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top