Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Nabız - Tarçın Sözleri

Nabız - Tarçın
Nabız - Tarçın



Aşk kadere çelme tak gerekiyosa gelme kal.
Azrail ayaklarına geliyorum lan hemen ver mekan.
Bizamanlar benim için ölen kadın nerde lan öldümü ?
Yokluğun düştü yataklara Çarşafında dertle kan.

Gözlerim sert bakar kızardım aynalara.
Kucaktan kucağa atladı geceleriyse 'Ay'da nara
ortadaym hayatla oynuyorz yakar top
1 canım kaldı onuda aldın azrail başladı saymalara

1 2 3 4 sonunda vuruldum
gidişinle beraber dünyaya cehennem kuruldu
Seni çok seviyorum malasef en pis huyum bu
Beni bu hale sen düşürdün kadın şimdi gurur duy

Seni görememektir gözlerimin kara derdi.
cehennem ateşi YOKLUĞUNA paraleldir.
Ne demişler cana geleceğine mala gelsin
yaptığın benim CANIM'A seninse MAL'a geldi.


Her damlada mezar kazar yaşlarım kürek olup.
Zaman kuşu olsam seni geri alırdım düne konup.
Dudaklarımın ateşiyle harlayan yürek olur
sevgilinle kızlığını bozdurup para gibi tüket onu

Şu kalbim bitek onun bide yaratan rabbimin.
Anne kusura bakma oğlun aşıyo haddini.
alıp veremediğim bi nefesim var adınla yanan dilim
Kırmızı kurdelanla ip tuttum bugun aşk kandili..

Gözyaşlarımla eskidi mendili dilencinin.
Yanımda olmadığından kalbim kaybediyor dirençini.
Canım çok acıyacak mı yok mu bu aşkı bilen biri?
son sözüm o aşkı sadece toprağa giren bilir

girdim. sesin siren gibi kulağımda ölüm marşı.
Kırmızını çok özledim GÖZLERİMİN ÖNÜ TARÇIN
İçime neleri hapsettiysende al çık
Seni sonsuza kadar sevicemde buna ömür karşı.


Bir Önceki Yayınımız Sancak Bana Kendimi Ver Git Alttaki linkte ;
http://rapsohbet.blogspot.com.tr/2014/02/sancak-bana-kendimi-ver-git.html







Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top