Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

 Sibel Can - Kış Masalı

 Sibel Can - Kış Masalı
 Sibel Can - Kış Masalı


                                           

Adını dağlara yazdım yarim
Buğulu camlara kazdım
Kışın masal dinlemek zor yarim
Hem ağladım hem anlattım
Gözyaşım kederden miydi yarım
Çektıgım kaderden mıydı?
İçtim heğ ona sarıldım yarım
Tek dostum kadehlerimiydi
Özledim gitme deseydin yarim
Bırakma etme deseydin
Şimdi ardıma bakmazdım yarım
Elini tutabilseydim
Gülmeyen gözler ıslaktı yarım
Benim hayalim vuslattı
Seni sensiz yasamak zor yarim
Benide Allah yarattı
Aşka tövbe etmekte zor yarim
Bir daha böyle sevmekte
Ömründe bir kere yandı kalbim
Bu canı sana vermekte..

                 Sibel Can & Halil Sezai Galata Klip Ve Sözleri Alttaki Linkte ;
    http://rapsohbet.blogspot.ru/2014/02/sibel-can-halil-sezai-galata-sozleriyle.html

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top